Prodaja

Modul MCR-FK Fakturiranje je namenjen podpori prodaje storitev in blaga. Modul omogoča celovito spremljanje prodajnega poslovanja. Modul je del MAOP MCR Komercialnega sistema.

Funkcije modula:

  • vodenje naročil kupcev – v izdelavi
  • izdelovanje predračunov
  • izdelovanje fakturnih dobavnic kot spremnih dokumentov blaga
  • izdelovanje računa za predplačilo
  • izdelovanje računov na osnovi naročil, predračunov ali dobavnic
  • stornacija izdelanih računov in računov za predplačilo (delno ali v celoti)
  • priprava in prenos podatkov v finance (saldakonte in glavno knjigo) in v DDV

Dodatne funkcionalnosti paketa:

  • Samodejno razkniževanje zaloge pri fakturiranju. V primeru finančne dobavnice, se nam v programu samodejno izdela tudi materialna dobavnica, ki nam razknjiži zalogo, finančno dobavnico pa se potem lahko kopira v račun, da nam postavk ni potrebno ponovno vnašati.

Če pa izdelujemo račun neposredno pa razknjiževanje zaloge krmilimo s podatkom o skladišču na postavkah. V primeru, da se podatek o skladišču vnese, bo potrebna zaloga, da bomo artikel (material) lahko dodali na račun, ker se nam bo neposredno zmanjšala zaloga, če pa skladišča ne vnesemo pa se zaloga ne bo razknjižila (storitve).

  • Parametrizacija v programu omogoča visoko uporabniško prijaznost. Lahko se uporabljajo različne oblike izpisa računov, katere enostavno spreminjamo s parametrom. Prav tako so s parametrom nastavljivi podpisniki in možnost, da se poleg računa izpiše še plačilni nalog ter podobno.
  • Izpisi dokumentov, knjig, analitik in povpraševanj Program omogoča vrsto različnih izpisov, med drugim knjige prodaje, knjige neobdavčenih artiklov po dokumentih, povezav med računi in avansnimi računi, prodaje po kupcih in po artiklih in podobno.
  • Na Pregledu dokumentov lahko v sklopih potrjujemo in pregledujemo fakturne dokumente glede na različne kriterije (kupce, datume, STM-je in podobno).
  • Z masovnim generiranje računov na podlagi uvoznih datotek lahko iz podatkov v datoteki paketno kreiramo račune, tako da ni potreben ročni vnos. Računi ostanejo v statusu »Pripravljen«, kar pomeni, da jih je vseeno možno popraviti/pregledati/dopolniti.
  • Izpis računa v tujem jeziku je omogočeno, tako da lahko uporabnik definira tuje izraze, ki se potem upoštevajo, pri izpisu računa v tujem jeziku.
  • Prenos v DDV – modul omogoča pripravo podatkov za prenos v DDV. Po pregledu podatkov se izvrši prenos, dokumenti, kateri so bili preneseni pa dobijo nov status »Prenesen v DDV«
  • Prenos v finance – za prenos v finance je potrebno imeti nastavljeno temeljnico, kjer lahko nastavimo kontiranje po različnih kriterijih (skupinah artiklov, dobaviteljih, STM, tipu poslovnega partnerja (dobavitelja), skladišču, tipu artikla in podobno).

Uporabniki imajo pravice vnosa, potrjevanja, spreminjanja glede na pristojnosti v podjetju kar omogoča integracijo organizacijske strukture v sam modul.

Vodstvo podjetja lahko s pomočjo pregledov in izpisov nadzira realizacijo in potek prodaje in v realnem času sprejema ukrepe, ki odpravljajo odstopanja od potreb in planov.

 
 
 

Kontaktirajte nas

Za več informacij nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.