Nabava

Programski paket MCR-NA Nabava omogoča celovito informacijsko podporo nabavnim procesom v podjetju. Omogoča naročila dobaviteljem, ki so lahko ročna ali se generirajo na osnovi predhodno izdelanih dokumentov (zahtevnic, internih naročil) ali pa se generirajo samodejno na osnovi minimalnih, maksimalnih ali optimalnih zalog.

Dobavljena naročila se zapirajo ročno (prekinjena nabava) ali s prevzemom (lahko tudi delnim)  na osnovi prejete dobavnice dobavitelja, če gre material ali blago preko skladišča ali ročno, če se nabavlja mimo skladišč.

Funkcije modula:

  • ročno ali samodejno naročanje dobaviteljem
  • združevanje dokumentov v skupno naročilo (zahtevnica in interno naročilo v naročilnico)
  • ponovitve naročil za periodično naročanje (kopiranje dokumentov)
  • povezava z modulom pogodb
  • izdelovanje povpraševanj in naročanje na osnovi prejete ponudbe
  • samodejno ali ročno zapiranje naročil
  • celotni ali delni prevzemi / dobave – realizacija naročil
  • pregled in izpisi
  • dnevnik naročil za dnevna naročanja
  • pregledna forma za ključne podatke o vsakem naročenem artiklu

Ključne funkcionalnosti modula nabave:

  • Združevanje dokumentov pomeni pohitren proces naročanja, saj se dokumente zahtevnic, ki nastanejo kot potreba po določenem materialu na oddelkih, lahko enostavno združi v dokument naročilnice, tako da postavk ni potrebno znova vnašati.
  • Povezava s pogodbami omogoča povezavo modulov pogodb in nabave. Ob vnosu artikla na postavki naročilnice se izvede kontrola na pogodbe iz katere se potem črpajo določeni podatki (cena, rabat, %DDV). Na pogodbi se potem beleži realizacija (naročena količina, dobavljena količina). Pri pogodbah velja omeniti še možnost skrbništva (dodeljevanje referentov k pogodbam) in urejene pravice za delo (določen referent ima pravico za delo samo z določenimi pogodbami).
  • Dokument povpraševanja omogoča, da naredimo eno povpraševanje, ki ga potem pošljemo različnim dobaviteljem. Izpis dokumenta je zastavljen tako, da dobavitelj na dokument sam napiše cene, rabat in %DDV in ga vrne. Povpraševanje se lahko kopira v naročilnico in spremljanje realizacije (iz katerega povpraševanja je bilo narejeno naročilo, pri komu in kdaj).
  • Naročila po artiklih je vnosna maska za izdelavo vseh dokumentov v nabavi (zahtevnice, interna naročila, naročilnice), kjer se vnašajo artikli. MAOP MCR potem glede na ostale podatke sam kreira ustrezne dokumente (če je artikel na kateri izmed veljavnih pogodb se naredi naročilnica, drugače pa povpraševanje). Združevanje dokumentov je na osnovi dobavitelja.
  • Pregledi in izpisi omogočajo izpise po različnih kriterijih. Pregledovati je tako mogoče po odprtih, zaprtih naročilih, zahtevnicah in naročilnicah (po referentih, po artiklih, glede na obdobje, stanje (naročeno-dobavljeno), naročila z zamudo, naročila po povpraševanju).
  • Pregled naročil je možen preko posebne forme, ki nam za vsak naročen artikel daje ključne podatke o tem, kdaj in pri komu je bil naročen, kdo ga je naročil, kolikšna je bila dobava in koliko nam dobavitelj še mora dobaviti.

Preko te forme je mogoč tudi vpogled v dokumente, na katerih se izbrani artikel nahaja (zahtevnica, naročilnica, prevzemnica). Hkrati so seveda na voljo vsi podatki o količinah in cenah iz dokumenta.

Tako imamo na enem mestu celoten tokokrog za izbran artikel, torej od zahteve do prevzema na skladišče in tudi morebitne oddaje na drug oddelek.

Uporabnikom se lahko določi različne vrste pravic. Lahko so zadolženi za različne vrste materiala, tako da jim je omogočeno delo z materialom v okviru njihovih pristojnosti. Omejimo jim lahko tudi delo na točno določena skladišča.

Prav tako je mogoče nastavljati pravice, da se določen material lahko zahteva samo iz določenega skladišča, če imamo skladišča in šifrant tako urejen.

Nadalje so pravice dodeljene tudi za samo procesiranje naročil. Tako lahko v skladiščih potrjujejo naročilnice samo do določene stopnje, medtem ko končno odločitev sprejme nabavna služba oz. za to pooblaščena oseba.

Vodstvo podjetja lahko s pomočjo pregledov in izpisov nadzira realizacijo in potek nabave in v realnem času sprejema ukrepe, ki odpravljajo odstopanja od potreb in planov.

 
 
 

Kontaktirajte nas

Za več informacij nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.