Materialno knjigovodstvo

Programski modul MCR MK (Materialno poslovanje) ima podobne funkcionalnosti kot skladiščno poslovanje, le da se poleg količin vnašajo še cene in / ali vrednosti. Podlaga za knjiženje je v tem primeru dobaviteljev dokument, modul pa je dograjen v delu izpisov, pregledov in pri povezavi z moduli financ in DDV-ja. Materialno poslovanje vsebuje vse potrebne knjigovodske evidence in izpise in preglede gibanj in stanj.

Funkcije modula:

  • vrednotenje prevzemov prehodno narejenih v skladiščnem poslovanju
  • količinsko spremljanje zalog
  • vrednostno spremljanje zalog
  • izdelava obračuna po izbrani metodi vrednotenja zalog (drseče povprečne cene, tehtane povprečne cene, stalne cene, FiFo, LiFo)
  • izpisi in pregledi

Dodatne funkcionalnosti modula:

  • Izdelava inventure omogoča izdelavo inventure po skladiščih, lahko pa tudi po stroškovnih mestih. Modul samodejno pripravi knjižne podatke, uporabnik pa preko izpisa popisnih listov potem poknjiži dejanske količine. Po pregledu ustreznosti vnosov lahko inventuro potrdimo, nato pa se nam samodejno izdelajo dokumenti za morebitne viške in manjke.

Če imamo zalogo vodeno po serijski številki, lahko inventuro izdelamo tudi po tem atributu.

  • Prehod v novo leto omogoča olajšano ponastavitev številčenja ob prehodu v novo leto za vse dokumente, za katere imamo nastavljeno številčenje. Preko samodejnega predlaganja določenih podatkov je proces arhiviranja poenostavljen.
  • Obračun je izdelan tako, da se izvaja v ozadju, tako da uporabnika ne moti pri nadaljnjem delu. Obračun ima opcijo osveževanja stanja, tako da lahko uporabnik v vsakem trenutku preveri, ali je obračun že zaključen ali se še izvaja. Dodani sta tudi bližnjici na pregled dokumentov in pregledno kartico za potrebe odprave napak.

Po končanem obračunu je možen pregled napak v primeru, da je do njih prišlo. Če napak ni, se obračun lahko zaključi.

  • Povezava med nabavo in materialnim knjigovodstvom je še ena izmed mnogih povezav med moduli v MCR-ju. Na podlagi zahtevnic iz oddelkov se naredi naročilnica. Ko se artikli iz naročilnice prevzamejo na zalogo je mogoče narediti samodejne oddajnice za STM-je, artikle in njihove količine tako, kot so bile sprva zahtevane na zahtevnicah.
  • Pregled prevzemov po artiklih nam omogoča pregled artiklov, katere smo prevzemali na skladišča. Na voljo so podatki iz dokumentov (količine, cene, vrednosti) in pa tudi povezave na zahtevnice in naročila, če takšne povezave obstajajo. Forma nam daje jasen pregled nad prometom z določenim artiklom s povezavami na predhodne dokumente.
  • Primerjava prometa omogoča pripravo podatkov za primerjavo prometa med dvema obdobjema. Obdobja so lahko tekoča, lahko pa se dela tudi primerjavo med tekočim in arhivskim prometom. Primerjamo lahko zalogo, nabavo, prevzeme in oddaje za vsak artikel sumarno. Artikle je mogoče omejiti po skupinah in drugih atributih oz. izbrati samo nekatere izmed njih.
  • Pregledna kartica omogoča prikaz večih podatkov za izbran artikel. Na voljo so datumi zadnjega prevzema, nabave, cene, zadnjega dobavitelja in lokacija naročila artikla. Poleg vseh dokumentov, kjer se izbrani artikel nahaja nam je na voljo še hitri dostop do izpisa blagovne kartice in izvoz podatkov v MS Excel.
  • Samodejno kreiranje prevzemov na podlagi datotek omogoča, da nam dobavitelj dobavnico pošlje v elektronski obliki, forma pa nam omogoča samodejno kreiranje prevzemov. Dodan je pretvornik količine v primeru, da se enote mere med dobaviteljem in zalogo razlikujejo. Prav tako je omogočena povratna povezava z naročilnico, katera se s prevzemom zapira.
  • Prenos v finance – za prenos v finance je potrebno imeti nastavljeno temeljnico, kjer lahko nastavimo kontiranje po različnih kriterijih (skupinah artiklov, dobaviteljih, STM, tipu poslovnega partnerja (dobavitelja), skladišču, tipu artikla in podobno).

Uporabniki imajo pravice vnosa, potrjevanja in spreminjanja dokumentov (v primeru prevzemnic tudi »Potrjenih« s strani skladišča – za potrebe vrednostnih popravkov) glede na pristojnosti v podjetju kar omogoča integracijo organizacijske strukture v sam modul.

Vodstvo podjetja lahko s pomočjo pregledov in izpisov nadzira realizacijo in poteka materialnega poslovanja in v realnem času sprejema ukrepe, ki odpravljajo odstopanja od potreb in planov.

 
 
 

Kontaktirajte nas

Za več informacij nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.