Centralni plan  – porabe in nabave

Programski  modul MCR-CP Centralni plan informacijsko podporo planiranju in pregledu nabave in porabe materiala in storitev. Plan se vnaša na različnih nivojih organizacijske enote z vsemi potrebnimi atribut, ki omogočajo klasifikacijo planov, spremljanje korakov planiranja, čas trajanja plana in nadzor nad realizacijo.

Funkcije modula:

  • vnos plana porabe in nabave
  • klasifikacija planov
    • po vrsti (investicije, osnovna sredstva, materiali,...)
    • časovna (letni plan, četrtletni plan,  mesečni plan)
    • finančna (pogodba, projekt, stroškovni nosilec, delovni nalog,....)
  • spreminjanje in dopolnjevanje v skladu s pooblastili
  • statusi plana (v pripravi , v usklajevanju, potrjen)
  • vnos po različnih organizacijskih nivojih podjetja

Ostale funkcije, ki so opredeljene v centralnem planu so:

  • združevanje istovrstnih planskih postavk po hierarhiji opredeljeni v šifrantu organizacijskih enot
  • dopolnjevanje plana na nivoju organizacijske enote v skladu z ustreznimi pooblastili:
  • rebalans plana
  • spremljanje realizacije plana po vnesenih postavkah
  • izpisi in pregledi centralnega plana
  • vnos plana

Planiranje nabave:

Funkcionalnost omogoča nadzor nad nabavo na nivoju celotnega podjetja in posameznih organizacijskih enot. Za določene skupine artiklov se lahko definira mesečna kvota za nabavo, ki služi pregledu nad realizacijo ne glede na to kateri oddelek je določen material naročil. Funkcionalnost omogoča tudi izdelavo statističnih izpisov, ki nam prikažejo razmerja med dejansko nabavljenimi sredstvi in sredstvi, ki še čakajo na odobritev s strani pooblaščenih oseb.

Planiranje porabe:

Za izbrana stroškovna mesta lahko določimo mesečno kvoto porabe. Trenutna poraba in realizacija se nam izpisujeta na dokumentu oddajnice vsakič ko se dokument izdela za določeno stroškovno mesto, ki ima vpisano kvoto. S tem imamo jasen pregled nad trenutnim stanjem porabe na stroškovnem mestu glede na predpisano kvoto. Poraba za stroškovno mesto se beleži tudi v primeru, če kvota še ni določena.

Uporabniki imajo pravice vnosa, potrjevanja, spreminjanja glede na pristojnosti v podjetju kar omogoča integracijo organizacijske strukture v sam modul.

Vodstvo podjetja lahko s pomočjo pregledov in izpisov nadzira realizacijo planov in v realnem času sprejema ukrepe, ki odpravljajo odstopanja od planiranega.

 
 
 

Kontaktirajte nas

Za več informacij nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.