Komercialni sistem

MAOP Komercialni sistem je del MAOP celovite rešitve, ki omogoča celotno informacijsko podporo komercialnim procesom v podjetju. Sistem je modularen, zato omogoča implementacijo samo tistih modulov, ki jih podjetje zares potrebuje, poleg tega pa je kompatibilen z vsemi ostalimi MAOP MCR rešitvami kar omogoča celovito informacijsko podporo delovnim procesom v podjetju.

Programski paket MCR – KS Komercialni sistem je sestavljen iz več modulov:

  • MCR – CP Centralni plan
  • MCR –PO  Pogodbe z dobavitelji, izvajalci, ......
  • MCR – NA Nabava pri dobaviteljih ( povezava na dobaviteljske pogodbe)
  • MCR – SP  Skladiščno poslovanje z vodenjem zalog
  • MCR – MK  Materialno knjigovodstvo in drobni inventar
  • MCR – OM  Obračun materiala
  • MCR – FK  Prodaja / Fakturiranje
  • MCR – ZA  Založništvo
  • MCR – PR  Proizvodnja (galenika)
  • vodenje ponudb, naročila kupcev, vodenje naročil kupcev

Splošne značilnosti programskega sistema so:

  • Uporabniška prijaznost je zagotovljena s kontrolami, opozorili in predlogi pri vnosu podatkov
  • Preglednost; na vnosnih maskah se obarva polje, kjer se trenutno nahajamo, v šifrantih pa celotna vrstica.
  • Vnos postavk je poenostavljen, saj lahko vnašamo del naziva artikla, kjer potem program ponudi ožji izbor. Artikle se lahko vnaša tudi po drugih kriterijih (kataloške številke ipd.).
  • Različni nivoji uporabniških pravic omogočajo upoštevanje pooblastil, ki jih imajo zaposleni v podjetju in s tem integracijo organizacijske sheme podjetja v aplikacijo.
  • Podpora vodstvu je omogočena s spletom različnih izpisov, pregledov in statistik.
  • Izpisi so ločeni od parametrov. Tako najprej izberemo izpis, v spodnji polovici maske pa se prikažejo omejitve, katere se bodo na izpisu upoštevale. Narejena je tudi uporabniška maska za izpise, kjer si lahko uporabniki sami definirajo, katere izpise želijo na njej imeti. Koristna če uporabnik uporablja izpise iz različnih modulov, da jih ima potem dostopne na enem mestu.
  • Pripenjanje spremljajočih dokumentov na formah v nabavi in materialnem poslovanju. Navede se lahko lokalna povezava, spletni naslov ali mrežna povezava. S pritiskom na gumb »Prikaži« se nam dokument tudi odpre. Funkcionalnost tako mogoča hranjenje dokumentov istega sklopa na enem mestu.
  • Povezava s programom EBA (Electonic business agency) omogoča hitro izmenjavo dokumentov med organizacijami in poslovnimi enotami.
 
 
 

Kontaktirajte nas

Za več informacij nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.