Saldakonti

Programska modula omogočata spremljanje in evidenco razmerij z domačimi in tujimi poslovnimi partnerji s sprotnim knjiženjem protivrednosti v glavni knjigi.

Saldakonti kupcev in dobaviteljev so vključeni v skupni paket, tako da se zajem obveznosti iz prejetih računov ali vzpostavitev terjatev na izdanih računih takoj odrazi tako na kontih saldakontov kot terjatev oziroma obveznost, kot tudi na kontih glavne knjige kot strošek oziroma prihodek in hkrati terjatev oziroma obveznost na sintetičnem nivoju. To omogoča usklajenost analitičnih knjigovodstev z glavno knjigo in enkraten zajem podatka za analitično knjigovodstvo in za glavno knjigo.

Dobavitelji

Programski modul MCR-FIN – Dobavitelji je del modulskega sklopa MCR Finance in je namenjen spremljanju in obdelavi obveznosti podjetja do dobaviteljev od evidentiranja do sprovajanja plačil. Modul podpira tudi spremljajoče aktivnosti obveščanja partnerjev (stanje odprtih postavk, kontne kartice,...).

Funkcije modula:

  • spremljanje celotnega postopka od evidentiranja obveznosti do dobaviteljev do končnega plačila,
  • avtomatsko izvrševanje plačil dobaviteljem s plačilnimi instrumenti in  in posledično s TKDIS ali XML prenosom,
  • avtomatično zapiranje izvršenih plačil,
  • kratkoročno planiranje likvidnosti - predvideni odliv sredstev po planskih postavkah in rokih zapadlosti,
  • spremljanje pogodb kot dolgoročnih obveznosti,
  • avtomatska izdelava in pošiljanje IOP obrazcev za usklajevanje obveznosti.
  • izpisi po različnih kriterijih

Kupci

Programski paket MCR-FIN – Kupci je del modulskega sklopa MCR Finance in je namenjen spremljanu in odbelavi terjatev do kupcev podjetja od vzpostavitve terjatve do evidentiranja plačila terjatve. Modul omogoča informacijsko podporo spremljajočih aktivnosti v razmerju podjetja do kupca (odprte postavke, IOP obrazci, kontne kartice,...).

Funkcije modula:

  • spremljanje celotnega postopka od vzpostavitve terjatev do kupca do končnega poplačila terjatve,
  • zajem knjižb je mogoč tudi iz podatkovnih nosilcev ali preko interneta od enot, ki fakturirajo blago ali storitve,
  • obračun davka po plačani realizaciji in avtomatsko razknjiževanje obveznosti za davek,
  • avtomatski izračun zamudnih obresti in pošiljanje bremepisov,
  • avtomatska izdelava in pošiljanje opominov ter IOP obrazcev za usklajevanje terjatev,
  • kratkoročno planiranje prihodkov iz naslova terjatev
  • izterjava
    • pošiljanje opominov
    • priprava podatkov za izterjavo preko CURS-a
  • izpisi po različnih kriterijih
 
 
 

Kontaktirajte nas

Za več informacij nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.